CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, May 27, 2009

☆27・5☆

今天~我和朋友们到DASEIN对面的CARREFOUR吃MCDonald~
今天上课到1点~因为另一堂课是2点开始~而且刚好是MCDonald有便宜的时间~
所以就GO了~呵呵
因为早上吃到很饱~所以我只吃了ice-cream~
不懂做么~我变了个形容词~??
连我吃的东西,穿的衣服,画的东西都很"佩佩"@@
哈哈~很有趣~
很快的上DASEIN的日子已经第8个星期了~
很多final project出来了@@
我怕怕大庭广众present东西的耶..XX
没试过的关系吧...@@
对了~今天祖阳突然说大冢爱的POCKET很好听~!@@
我们以后有机会练大冢爱的歌的吧~??哈哈哈...@@

2 comments:

k3LLy said...

wat means by 'pei pei' style..
how it looks like de..??hahahaha..
wao...kim said ai otsuka's song nice??!!
yeah..!!!!
maybe can practice songs that we like lo..^^

優希 said...

hahaha~i oso dunno wat the style look like leh~@@hahaha
yup~he said her song nice BUT he said he more like ayumi's 女人味 if compare wif ai's 女孩味~~XX